Minggu, 30 Januari 2011

Video Bio disc testimony collection 2011

Bio disc, the miracles of natural healing (keajaiban penyembuhan alami )

Umumnya Biodisc adalah alat utk merawat melalui air minum. 6 juta pengguna biodisc di seluruh dunia telah menggunakannya dan membuktikan bahawa biodisc adalah rawatan alternatif yang berkesan, murah dan mudah untuk merawat segala jenis penyakit. Ia mampu dimiliki oleh semua orang yang ingin bebas daripada menggunakan obat modern konvensional.

Antara teknologi terhebat di abad ini adalah penemuan rahasia tenaga alam semesta melalui satu alat yang di namakan BIODISC. Ilham untuk mencipta alat ini di anugerahkan Allah SWT kepada seorang manusia bernama Dr.Ian Lyon. Di atas kesungguhan dan usaha intensif beliau mengkaji kaedah alternatif merawat penyakit berasaskan air minum selama 25 tahun maka terhasillah BIODISC. Secara asasnya, dapatlah diringkaskan BIODISC adalah alat untuk memindahkan tenaga. Medium yang digunakan untuk memindahkan tenaga ini adalah melalui air, cahaya atau nur, dan udara.

Antara subjek terhebat dan teragung yang dikaji beliau sebagai asas untuk menghasilkan BIODISC termasuklah air zam-zam, air yang paling mulia sekali di dunia ini dan menurut Al-Quran, air zam-zam adalah penawar kepada segala jenis penyakit. Menurut Dr.Ian Lyon pula, air zam-zam mengandungi 26 jenis mineral yang dapat membantu merawat pelbagai jenis penyakit. 13 daripada 26 jenis mineral ini telah ditanam melalui teknik pelakuran kedalam kaca biodisc untuk menghasilkan medan tenaga yang positif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar